Status Match

STATUS MATCH...NO CATCH®

Status Match... No Catch® -ohjelmassa yhdistämme nykyisen, toisessa hotelliketjussa saavuttamasi kanta-asiakkuustason Best Westernin Rewards -kanta-asiakasohjelman vastaavaan tasoon VELOITUKSETTA.

Best Westernin Status Match -ohjelma mahdollistaa kivuttoman klubivaihdon; jatkat meillä vastaavalla jäsentasolla kuin mitä olet nykyisessä kanta-asiakasklubissasi saavuttanut. Lähetä kanta-asiakaspalveluumme Best Western Rewards hakemus ja kopio nykyisestä jäsenkortistasi/jäsentiliotteesi tai soita maksuttomaan palvelunumeroomme 0800 12010. Rewards-jäsenyys on maksutonta!

Status Match –ohjelman säännöt ja ehdot

Best Western tarjoaa mahdollisuuden siirtyä Best Western Rewards -kanta-asiakkaaksi siten, että uuden jäsenen jäsentaso pysyy vastaavana kuin aiemmassa jäsenklubissa. Status Match -ohjelmaan liittymiseksi asiakkaan on otettava yhteyttä Best Western Rewards -kanta-asiakaspalveluun joko soittamalla asiakaspalvelunumeroon 0800-12010, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.tai lähettämällä faksin numeroon +39 02 2901 3057. Asiakkaan on lähetettävä kopio joko nykyisen klubin jäsentiliotteesta tai jäsenkortista. Best Western Rewards -tiimi päättää nykyistä jäsentasoa vastaavasta jäsentasosta yöpymismäärän perusteella.

Jäsentasot ja jäsenkortti 

Best Western Rewards ® kanta-asiakasohjelman jäsentasot ovat Gold Elite (vähintään 10 pisteisiin oikeuttavaa yöpymistä kalenterivuoden aikana), Platinum Elite (vähintään 15 pisteisiin oikeuttavaa yöpymistä yhden kalenterivuoden aikana) ja Diamond Elite (vähintään 30 pisteisiin oikeuttavaa yöpymistä yhden kalenterivuoden aikana).

Status Matchin kautta liitetty jäsen saa jäsenkorttinsa 2-3 viikon päästä liittämisestä. Lisäksi jäsen saa vahvistuksen Status Matchista kirjeellä tai sähköpostilla. Jäsen voi esittää tämän kirjeen hotellissa todisteena jäsenyydestä siihen asti, kunnes saa varsinaisen jäsenkortin. Status Matchissa jäsen siirtyy nykyistä jäsenyyttään vastaavalle Best Western Rewardsin jäsentasolle.

Pisteitä ei matchata. Näiden ehtojen ja sääntöjen lisäksi jäsenen tulee tutustua myös Best Western Rewards ® -kanta-asiakasohjelman ehtoihin ja sääntöihin. Status Matchiä ei voi yhdistää Best Westernin muihin tarjouksiin tai kampanjoihin. Best Western pidättää oikeuden muuttaa Status Matchin sääntöjä ja ehtoja sekä lopettaa ohjelman ilman erillistä ilmoitusta asiasta. Kaikki Best Western -hotellit ovat yrittäjävetoisia yksiköitä. Best Western ja the Best Western ovat Best Western International Incin rekisteröimiä palvelubrandejä.

 

status match no catch

 
 

Status match...no cath - ohjelmallamme saavutat heti saman ELITE statuksen kuin missä tahansa vastaavassa muussa kanta-asiakaohjelmassa, ilman lisäkuluja. Aloita pisteiden kerääminen heti ELITE tasolta ja huomaat miten nopeqasti ne kertyvätkin.. 

Todenna elite tason jäsenyytesi muussa kanta-asiakasohjelmassa täyttämällä Status match ...no catch- lomakkeen tiedot ja me huolehdimme lopusta. 

Status Match lomake (englanniksi) 

Status Match lomake (ranskaksi)  

Kysymyksiä? Soita meille numeroon : 1-800-444-7646

 

 

Et ole vielä jäsen?

Liittyminen on ilmaista.
Useita hotelleja monissa eri kohteissa; se tarkoittaa sinulle mahtavia palkintovaihtoehtoja. Meillä on ehkä maailman palkitsevin kanta-asiakasohjelma!



 

Käyttöehdot ja säännöt

Status Match...No Catch® ohjelma ("ohjelma") on avoin sekä uusille että vanhoille Best Western Rewards jäsenellemme ("jäsen"), jotka asuvat pysyvästi ohjelmassa mukana olevassa maassa/alueella ja joka haluaa korottaa uuden tai olemassaolevan Best Western Rewards ELITE tason jäsenyytensä samalle tasolle, ei korkeammalle, kuin mitä kilpailevan kanta-asiakasohjelman tasonsa tällä hetkellä on. Osallistuaksesi ohjelmaan, tulee sinun täyttää Status match...no catch- lomake joka löytyy osoitteesta www.bestwestern.com ja lähettää se Best Western International.Inc.:lle jollain alla mainituista tavoista. Kuten lomakkeessa on kerrottu, tulee jäsenen todentaa kilpailevan kanta-asiakasohjelman jäsentasonsa joko (i) lähettämällä kopio kilpailevan kanta-asiakasohjelman jäsentiliotteestaan tai (ii) kopio kilpailevan ohjelman kanta-asiakaskortistaan. Mikäli sinulla on kysymyksiä ohjelmaan liittyen, voit olla yhteydessä numeroon 800-444-7646 tavoitat meidät myös sähköpostitse osoitteesta statusmatch@bestwestern.com.

Best Western International Inc, päättää kilpailevan kanta-asiakasohjelman tasoa vastaavan Best Western Rewards ELITE tason, perustuen majoitusvuorokausien ja - kertojen määrään vastaavassa ohjelmassa sekä/tai vapaayöhön tarvittavien kanta-asiakaspisteiden määrästä riippuen. Best Western Rwwards ELITE jäsenyystasot ovat GOLD Elite taso ( vaaditaan joko 10 ohjelman sääntöjen mukaista majoitusyötä tai 7 majoituskertaa** tai 10,000 Rewards pistettä ** yhden kalenterivuoen aikana. Platinum ELITE taso ( 15 hyväksyttyä majoitusyötä tai 10 hyväksyttyä majoituskertaa tai 15,00 Rewards pistettä kalenterivuoden aikana), Diamond ELITE taso (30 majoitusyötä tai 20 majoituskertaa tai 30,00 Rewards pistettä kalenterivuoden aikana). Diamond Select ELITE taso ( 50 majoitusvuorokautta tai 40 majoituskertaa tai 50,00 Rewards pistettä kalenterivuoen aikana.) Huomaathan että kaikki muut korotukset eri tasoille ovat mahdollisia tämän ohjelman puitteissa paitsi korotus Diamond Select ELITE tasolle. UUsi Best Western Rewards korttisi toimitetaan jäsenprofiilissa ilmoitettuun osoitteeseen 4-6 viikon sisällä tasokorotuksesta. Ainoastaan jäsentaso korotetaan vastaavalle tasolle Best Western Rewards ohjelmassa, ei pistemäärää. Kaikki Best Western Rewards ohjelman säännöt ovat voimassa tämänkin ohjelman puitteissa. Osoitteesta www.bestwestern.com löydät ohjelman tarkat säännöt ja ehdot. Sieltä löydät myös lisätietoa eri Best Western Rewards ohjelman jäsentasojen eduista. Tätä ohjelmaa ei voi yhdistää muihin ohjelmiin tai etuisuuksiin, tarjouksiin tai alennuksiin. Ohjelman sääntöjä voidaan muuttaa tai perua ilman eri ennakkoilmoitusta Best Western Internitonal Inc.in toimesta.

**Ohjelman puiteissa hyväksytty majoittuminen; yksi tai useampi yhtäjaksoinen majoitusyö samassa Best Western brändätyssä hotellissa. Poislukien majoitus, joka on varattu kolmannen osapuolen nettimatkatoimiston kautta, matkanjärjestäjän kautta tai on varattu erikoishintaan (tarkista Best Western Rewards ohjelman säännöt ja käyttöehdot eri varauskanavien kautta tehtyjen varauksien ja erikoishintojen oikeudesta ohjelman puitteissa myönnettyihin kanta-asiakaspisteisiin). Ainoastaan yksi sisään- ja uloskirjautuminen hotellissa hyväksytyn majoituskerran aikana on sallittu.

***" Best Western Rewards pisteiksi" määritellään tämän ohjelman puitteissa pisteet jotka on myönnetty ainoastaan Best Western Rewards ohjelman sääntöjen puitteissa hyväksytyistä majoituksista poislukien mahdolliset bonuspisteet tai erikoiskampanjan johdosta myönnetyt pisteet. ( tarkista Best Western Rewards ohjelman säännöt tähän liittyen).

 

 

Menu

 Finnish
Menu