Best Western Hotels
  • Minun Best Western Rewards
  • Tarkista varaus


Best Western -uutisia

Lue viimeisimmät Best Westernia koskevat uutiset täältä!

Kanta-asiakkaat saavat entistä paremmat edut

Best Westernin kanta-asiakkaat hyötyvät 1.1.2016 alkaen asiakkuudestaan enemmän, kun ketjun kanta-asiakasohjelma uudistuu. Muutosten myötä mm. vapaaöihin tarvittava pistemäärä on alhaisempi, vapaaöiden käyttö joustavampaa ja palkintovalikoima laajempi. Kertyneiden pisteiden seuranta ja pisteiden käyttö toimii jatkossa myös asiakkaan omalta mobiilipäätteeltä. Best Western Rewards -ohjelmalla on yli 25 miljoonaa jäsentä.

Best Western Hotels & Resorts lanseeraa innovatiivisen ja käyttäjäystävällisen mobiilivarauskokonaisuuden. Kokonaisuuteen kuuluu sekä mobiilinettisivut että applikaatiot älypuhelimille ja tableteille. Alkuun englannin kielisinä versioina. Uudet mobiilisovellukset ovat osa Best Westernin kolmivaiheista digitaalisen palvelualustan kehitysprojektia. Seuraavassa ja viimeisessä vaiheessa avautuu uusi, täysin responsiivinen bestwestern.com -verkkopalvelu.

Best Western on aloittanut digitaalisten palveluiden kehityksen mobiilipalveluista, sillä suurin osa käyttäjistä hakee tietoa ja haluaa tehdä varauksensa juuri älypuhelimella tai tabletilla. Uuden mobiilivarauskokonaisuuden keskeisimmät edut ovat hotellivertailunäkymä, kehittynyt hakutoiminto, paikkakunnan nähtävyydet esittelevä kartta, integroitu kanta-asiakasjärjestelmä sekä houkuttelevampi visuaalinen ilme.

”Uusi mobiilisovelluksemme tarjoaa erittäin saumattoman kokemuksen käyttäjälleen selkeine varausjärjestelmineen. Sovellus muun muassa mahdollistaa kolmen eri hotellin vertailun samassa näkymässä, sopivimman hotellin etsimisen usean eri hakukriteerin mukaan, helpon varaamisen sekä tiedon nopean jakamisen sosiaalisessa mediassa. Matkan suunnittelu ja varaaminen on nyt tehty todella vaivattomaksi omaa suosikkilaitetta käyttämällä”, kertoo Best Western Suomen toimitusjohtaja Saija Kekkonen innostuneesti.

”Kanta-asiakkaitamme tulee ilahduttamaan se, että Best Western Rewards® -ohjelma on integroitu suoraan mobiilisovellukseen. Pisteiden kerääminen yöpymisten yhteydessä ja palkintoöiden varaaminen kerätyillä pisteillä tapahtuvat jatkossa siis suoraan älypuhelimen kautta”, Kekkonen sanoo.

Uudistuksilla Best Western pyrkii lisäämään asiakkaidensa sitoutuneisuutta ketjuun sekä kasvattamaan mobiilivarausten määrää asiakkaan varausprosessia helpottamalla.

Älypuhelinsovellus iPhonelle: http://itunes.apple.com/us/app/best-western-to-go/id343620821?mt=8
Älypuhelinsovellus Andoridille: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bestwestern.android

Katso sovelluksen esittelyvideo YouTube-kanavallamme:
www.youtube.com/watch?v=O3Hl0Wf7AoI

 

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Saija Kekkonen, Best Western Hotels & Resorts; Suomi, Viro, Latvia, Liettua, Puola ja Venäjä, s-posti Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., puh. 044 313 0472

MasterBrand20620logos20without20Glo

Tuttu ja pidetty Best Western -logo on symboloinut ketjun monipuolista hotellitarjontaa ja mittavaa kansainvälistä laajenemista jo kahden vuosikymmenen ajan. Tällä hetkellä Best Western -ketjuun kuuluu yli 4.100 hotellia yli 100 maassa ympäri maailman. Nyt yhtiö uudistaa Best Western -brändiä modernin hotelliketjun tarpeita paremmin vastaavaksi. Uudistuksen myötä nimi ja logo muuttuvat sekä verkkopalvelu uudistetaan.

 

Kuvastaakseen entistä paremmin hotelliketjun laatua ja monipuolisuutta, Best Western International muuttaa myös nimensä. Jatkossa Best Western Hotels & Resorts sekä uusi, nykyaikainen logo edustavat yhtiötä, jonka alle kuuluu Euroopassa kuusi erillistä brändiä: Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Best Western Plus Executive Residency, Vib sekä BW Premier Collection. Best Western vahvistaa hotelliluokkiensa tunnistettavuutta sekä erottuvuutta lanseeraamalla uudet logot myös Best Western, Best Western Plus- ja Best Western Premier -ketjuille.

“Best Westernin logo on tunnettu ympäri maailman ja siitä on tullut asiakkaillemme läheinen. 69-vuotias brändimme on kuitenkin kokenut runsaasti mittavia uudistuksia, joista haluamme nyt viestittää myös kuluttajille. Viime vuosina Best Western on kehittynyt vahvasti, mm. lanseeraamalla Vīb℠ ja BW Premier Collection℠ -tuotemerkit, sekä kehittämällä eri tavoin asiakkaidensa palvelukokemusta”, kertoo yhtiön toimitusjohtaja ja presidentti, amerikkalainen David Kong, yksi maailman kokeneimmista matkailualan johtajista.  

“Tulevaisuudessa haluamme selkeyttää tarjontaamme uudella visuaalisella tyylillä, joka sopii parhaiten edustamaan Best Westernin monipuolista brändiperhettä ja sen tarjoamia upeita mahdollisuuksia. Uudet logot ovat jatkoa tekemillemme hotelliuudistuksille sekä sille valtaisalle muutokselle, jonka ketju on viimeisten vuosikymmenten aikana kokenut”, Kong kertoo.

 

Modernit logot selkeyttävät hotelliluokkien eroja

Kaksi vuotta kestäneeseen logojen suunnitteluprosessiin pääsivät osallistumaan matkailijat, matkanjärjestäjät, partnerit sekä ketjun hotellien omistajat ympäri maailman. Uudelleenbrändäyksen tavoitteena on yhtenäistää hotelliketjun ilmettä, houkutella uusia asiakasryhmiä, viestittää yhtiön uudistuksista sekä asettaa enemmän painoarvoa yhtiön seitsemälle erilliselle brändille. Logossa käytettävä lyhennys BW tulee käyttöön kaikessa yhtiön viestinnässä, painottuen erityisesti digitaalisiin kanaviin. Lyhyt logo toimii erityisen hyvin juuri digitaalisessa maailmassa.

Uusitut logot kunnioittavat väriensä puolesta vanhaa, mutta muodot ja logon käsin kirjoitetut kirjaimet ovat osa hotelliketjun uudistunutta, vahvaa ja modernia ilmettä. Uusitulla imagolla halutaan vastata nykyajan matkustajan tarpeisiin.

“Luomalla jokaiselle brändillemme oman identiteetin, varmistamme asiakkaidemme ymmärtävän eri hotelliluokkien erot ja palvelut”, täsmentää Suzi Yoder, Best Westernin Senior Vice President of International Operations.

“Toimintoja selkeyttämällä voimme myös jatkossa varmistaa, että hotellien omistajat saavat paremman vastineen sijoitukselleen. Nyt lanseerattava pääbrändinimi sekä  yksilöidyt hotelliluokkien logot tarjoavat jatkossa hotellinomistajille vakiintuneen ja modernin brändin tuen”, Yoder toteaa.

 

Digitaalinen uudistus osana muutosta

Best Westernin uudistusta tukee myös laaja digitaalinen muutos. Best Western hylkää parhaana hotellialan nettisivuna pidetyn alustansa (Compuware: Best of the Web Gold Award: 2012-2015) ja rakentaa tilalle kokonaan uuden digitaalisen alustan, johon kuuluvat bestwestern.com, mobiilisivusto sekä mobiiliapplikaatio.

Best Western lanseerasi tämän vuoden syyskuussa uuden mobiilivarauskokonaisuuden, johon kuuluu mobiilinettisivu sekä mobiiliapplikaatio älypuhelimille ja tableteille. Best Westernin varausjärjestelmän käyttöliittymä muuttuu uudistuksen myötä selkeämmäksi ja helppokäyttöisemmäksi. Myöhemmin keväällä 2016 Best Western esittelee kokonaan uudistetun bestwestern.com-sivuston.

Brändin uudistettujen logojen käyttöönotto alkaa marraskuun puolessa välissä ja ne ovat osana Best Westernin mainoskampanjaa keväällä 2016.

 

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Saija Kekkonen, Best Western Hotels & Resorts; Suomi, Viro, Latvia, Liettua, Puola ja Venäjä, s-posti Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., puh. 044 313 0472

Best Western International sai tunnustusta arvostetussa BTN 2014 -hotelliketjukyselyssäbw logo 70

 

2014 HotelChainSurveyBEST WESTERN® valittiin Midprice – kategorian parhaaksi hotellibrändiksi sekä BEST WESTERN PLUS® Upper Midprice – kategorian parhaaksi tänä vuonna tehdyssä Business Travel News (BTN) – hotelliketjukyselyssä. Best Westernin taakse jäivät muut hotellibrändit kuten Hampton, Holiday Inn sekä Fairfield, ja Best Western oli siten suosituin liikematkustajien keskuudessa.

Jokavuotinen BTN – hotelliketjukysely mittaa yritysten matkahankinnoista vastaavien henkilöiden mielipidettä heidän käyttämistään hotelliketjuista. BTN – lukijakunta koostuu yli 44 000 matkustuspäättäjästä (Travel Manager), jotka vastaavat yhteensä 264 miljardin dollarin liikematkakuluista. 

Sen lisäksi, että BEST WESTERN oli Midprice – katerigorian voittaja, se valittiin ykköseksi myös seuraavissa kategorioissa: myyntihenkilöstön osaaminen, yhtenäisyys, ryhmämatkojen järjestäminen, kokoustilat, yrityshintaohjelma, tiedon laatu, palvelualtis henkilökunta sekä hotellin sisäiset palvelut. BEST WESTERN PLUS sai parhaat pisteet seuraavissa kategorioissa: ryhmämatkojen järjestäminen, yrityshintaohjelma, tiedon laatu ja hotellin yleisvaikutelma. 

“Olemme erittäin kiitollisia saamastamme tunnustuksesta. Best Westernin myyntitiimi on tehnyt loistavaa työtä panostaessaan pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin yritysten matkahankinnoista vastaavien johtajien kanssa,” kertoi Dorothy Dowling, Best Westernin markkinoinnista ja myynnistä vastaava johtaja, SVP. ”Tämän päivän matkamarkkinoilla on runsaasti valinnan varaa. Se, että yritysten matkustuspäättäjät ovat valinneet Best Westernin muiden hotellibrändien joukosta, on suuri kunnia meille.

”Best Western paransi huimasti sijoitustaan vuosittaisessa BTN – hotelliketjukyselyssä. Vuonna 2013 BEST WESTERN oli neljäs ja BEST WESTERN PLUS viides omissa kategorioissaan. Tulosparannukseen on vaikuttanut erityisesti Best Westernin hotellivalikoima (BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS sekä BEST WESTERN PREMIER) erilaisiin matkustustarpeisiin, palkittu Best Western Rewards -kanta-asiakassohjelma sekä vahva panostus globaaliin myyntiorganisaatioon.


best western VibBest Western lanseeraa Urban Boutique -hotellikonseptin Best Western Vīb sekä "soft brandin" BW Premier Collection – korkeatasoisten hotellien valikoiman

Lehdistötiedote 22.10.2014

Best Western International laajentaa hotellivalikoimaansa modernilla urban boutique -hotellikonseptilla Best Western Vīb, joka tarjoaa vierailleen uudenlaisen hotellikokemuksen kaupungin ydinkeskustassa sekä BW Premier Collection ”soft brand” -yhteistyömahdollisuuden uniikeille hotelleille.

Best Western Vīb (lyhennys sanasta Vibrant) on teknologiakeskeinen urban boutique -hotellikonsepti, joka tarjoaa parhaiden keskustasijaintien lisäksi älykkäitä digitaalisia ratkaisuja sekä huippudesignia uuden sukupolven matkustajien tarpeisiin. Vīb –hotellin prototyyppi on suunniteltu erityisesti kaupungin ytimeen. Putiikkimainen hotelli on nopea rakentaa sekä kustannustehokas vaihtoehto hotellin omistajille ja rakennuttajille.

Vīb on moderni ja elämää sykkivä urban boutique -hotellikonsepti, jossa on hyödynnetty uusinta teknologiaa, mobiileja tilaratkaisuja sekä korostettu palvelujen helppokäyttöisyyttä.

Hotellin avarassa aulassa on interaktiivinen mediaseinä, joka informoi ja opastaa hotellivieraita. Lisäksi hotellihuoneissa on mm. tunnelmallinen LED-valaistus, äly-tv sekä latauspaikat matkapuhelimille ja mobiililaitteille.

Mitä muuta Vīb tarjoaa:

  • Kahvi -ja välipala-automaatit – aina laadukas tarjonta 24/7
  • Viihtyisä baari- ja takkahuonealue
  • Aulassa sijaitseva noin 60 neliön Zen Zone -oleskelu- ja rentoutustila
  • Moderni ja viihtyisä viihdealue
  • Moderni kuntosali avoinna 24/7
  • Moderni ja mobiili työskentelytila kaikissa huoneissa

BW Premier Collection - Best Western “soft brandin” alle korkeatasoisia uniikki hotelleja

BW Premier Collection täydentää Best Westernin nykyistä hotellivalikoimaa. Kaikki ”soft brandin” alle kuuluvat hotellit ovat erittäin korkealuokkaisia hotelleja ja ne sijaitsevat keskeisellä paikalla suurkaupungin ytimessä tai korkeatasoisissa resort -kohteissa. Hotellien TripAdvisor -hotelliluokitus on aina vähintään 4 tähteä sekä AAA/CAA -hotelliluokitus (Pohjois-Amerikassa) vähintään 3 timanttia. Vaikka BW Premier Collection  -hotellit eivät virallisesti ole Best Western –hotelliketjun jäseniä, niin ne voivat niin halutessaan ostaa Best Westerniltä erillisiä palveluita kuten brändisuunnittelua ja myyntitukea.

BW Premier Collection –hotellit tulevat olemaan varattavissa Best Westernin omilta nettisivuilta. Rewards –kanta-asiakkaat voivat normaalisti ansaita Best Western Rewards® (BWR) –pisteitä sekä vaihtaa pisteitään majoitusöihin kaikissa BW Premier Collection –hotelleissa.

“Tiedämme, että matkustajien tarpeet muuttuvat ja meidän on kyettävä entistä paremmin vastaamaan näihin tarpeisiin sekä markkinoiden vaatimuksiin. Uusi urban boutique -hotellikonsepti Best Western Vīb sekä ”soft brand” BW Premier Collection auttavat meitä laajentamaan asiakaskuntaa sekä kehittämään toimintaamme hotellimarkkinoilla entisestään, mutta samalla säilyttäen Best Westernin laadun ja asiakaspalvelun tason, jota kaikki hotellivieraat voivat odottaa Best Westerniltä,” kertoo David Kong, Best Western International, President & CEO.

Vīb ja BW Premier Collection on molemmat suunnattu urbaaneille, globaaleille kohdemarkkinoille. Best Westernillä on nyt jo lähes 400 hotellia brändin globaalissa kehitysputkessa keskittyen Keski- ja Etelä-Amerikan, Aasian sekä Lähi-idän alueisiin. Vīb urban boutique –hotellikonseptin ja BW Premier Collection ”soft brandin” myötä odotetaan uusien hotellien lukumäärän kasvavan entisestään erityisesti korkean ostovoiman markkinoilla.   

Lisätietoja:

Saija Kekkonen, toimitusjohtaja
Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland
p. 044 313 0472
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.    

YouTube -video: 
http://www.youtube.com/watch?v=7ZHCnUDqm_k&feature=youtu.be
Esite:
Best Western Vīb
    

Hemmottelulahjakortti itselle tai ystävälle

Lahjakorttiportaali Presentcardin tuotevalikoimassa on Best Western -hotellien oma lahjakortti - Best Western Travel Cardin. Lahjakortin voi ladata valitsemalleen summalle. Kortin toimitusaika on 2-4 arkipäivää tilausvahvistuksesta lukien, edellyttäen että tilaus tehdään ennen klo 16.00 (ma-pe). Presentcardin tilauspalvelu on suomenkielinen.

Best Westernin omaa lahjakorttia, Best Western Travel Cardia voi käyttää yli neljässätuhannessa Best Western -hotellissa ympäri maailmaa! Lataa vapaavalintainen summa!

Red Bow web

Best Western Travel Cardille voi ladata joko valuuttaa tai Best Western Advance -uniteja. Valuuttaa sisältävällä Travel Cardilla voi maksaa hotellissa erilaisia hotellin tuottamia palveluja. Best Western Advance -uniteilla voi puolestaan yöpyä hotellissa erikoishintaan sekä nauttia aamiaisen. Aamiainen on merkittävä lisäetu etenkin Keski- ja Etelä-Euroopassa, missä kyseinen palvelu ei usein sisälly hotelliyöpymiseen.

Valuuttaa sisältävä Best Western Travel Card soveltuu sekä lahjakortiksi että pienyritysten maksukortiksi. Kortin arvoa voi seurata 24 tuntia vuorokaudessa osoitteessa travelcard.bestwestern.com. Best Western Travel Card on käytettävissä niin kauan kuin sillä on arvoa. Valuuttaa sisältävän Best Western Travel Cardin voi ostaa joko Travel Cardin omilta sivuilta tai Best Western -hotelleista.

Best Western Advance Uniteilla ladattu Best Western Travel Card sopii valuuttaversion tapaan lahjakortiksi sekä matkasuunnitelmansa ja -budjettinsa etukäteen tietävälle reissaajalle. Best Western Advance -ohjelma on erityisesti suunnattu matkatoimistomyyntiin.

Vuonna 2003 lanseeratut Best Western Travel Cardit soveltuvat myös erilaisten palkinto-ohjelmien valikoimaan ja myyntituotteeksi esimerkiksi Saksassa ja Italiassa Best Western Travel Cardeja voi ostaa monista päivittäistavarakaupoista. Pienyrityksille Best Western Travel Card käy myös vaihtoehdoksi hotellien laskutussopimuksille.

 

 

logo trip advisor 100

Monikanavaisuus tekee palautteenantamisesta helppoa

Best Western -hotellit keräävät aktiivisesti palautetta toiminnastaan. Palautetta voi antaa Best Westernin oman palautekanavan kautta. Palaute ohjautuu suoraan hotellille käsiteltäväksi. Best Western Rewards -jäsenet saavat antamastaan Best Westernin oman palautekanavan kautta annetuista kommenteista 250 pistettä/palaute.

Best Western -hotellit ovat läsnä myös kansainvälisessä matkailijoiden palvelussa, Tripadvisorissa. Tripadvisorissa voi jakaa kokemuksensa ja kuvansa kaikkien palvelun käyttäjien kanssa. Best Western -hotellit seuraavat myös Tripadvisor-palvelussa saamiaan palautteita sekä tarvittaessa osallistuvat keskusteluun. Lue lisää Tripadvisorin Travellers' Choice Awards -palkituista hotelleistamme.

Best Western -hotellit tarjovat asiakkailleen myös maksuttoman asiakaspalvelunumeron, 0800-12010. Suomalaiset asiakaspalvelijat vastaavat puheluihin arkisin klo 9-17. Muina aikoina - sekä suomenkielisen linjan ruuhkautuessa - puheluihin vastaavat englanninkieliset asiakaspalvelijat. Asiakaspalveluun voi jättää Best Westernin sivujen kautta soittopyynnön.

 

Trip Advisor for Best WesternKlikkaa Tripadvisor-logoa hotelliesittelysivulla ja näet millaista palautetta hotelli on saanut maailman suosituimmassa matkailuyhteisössä!