Best Western Hotels
  • Minun Best Western Rewards
  • Tarkista varaus


Best Western -hotelliketjun tarina

Tervetuloa Best Western -hotellien vieraaksi 

Best Westernin perusti vuonna 1946 kalifornialainen hotellialan yrittäjä M.K. Guertin. Hänen unelmanaan oli luoda organisaatio, joka edistäisi yksityisten hotellien myyntiä ja markkinointia mutta sallisi myös hotellin omat toimenpiteet markkina-alueellaan. Best Westernin toimintamallista on tullut kansainvälinen menestystarina sekä yksilöllisiä elämyksiä arvostavien asiakkaiden että hotellien omistajien keskuudessa. 

Best Western organisaationa

Ajattele globaalisti, toimi paikallisesti -periaate kuvaa hyvin Best Westernin tapaa toimia. Best Western brändin ja konseptin omistaa Best Western International. Lue lisää yrittäjälähtöisestä hotellikonseptistamme. 

Tervetuloa viihtymään!

Best Westernin menestystarina pohjautuu vastuulliseen hotelliyrittäjyyteen. On hotelliemme kunnia-asia tuottaa asiakkailleen turvallinen, viihtyisä ja rentouttava elämys. Kaikki Best Western -hotellit ovat sitoutuneet ketjun laatuohjelmaan sekä palvelulupaukseen. Hotellit myös laatutarkastetaan vuosittain. Suomen, Baltian ja Puolan Best Western -hotellit tarjoavat hiilijalanjälkilaskurin, jonka avulla voi mitata hotellivierailunsa ympäristövaikutuksen.

Best Western -hotelleja on jo yli 100 maassa. BEST WESTERN®, BEST WESTERN PLUS® ja BEST WESTERN PREMIER®-hotellien valikoimasta on helppo löytää matkalleen sopiva vaihtoehto. 

Anna meillä palautetta omasta Best Western -kokemuksestasi online-asiakaspalautejärjestelmämme kautta tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Trip Advisor for Best WesternKlikkaamallaTripadvisor-logoa hotelliesittelysivulla näet, millaista palautetta hotelli on saanut maailman suosituimmassa matkailuyhteisössä!