Parhaan hinnan takuu

COLLAPSE
  • 0 Öitä

Päivitä

 

TEE EDULLISIMMAT HOTELLIVARAUKSET SIVULTAMME

Olemme sitoutuneita tarjoamaan aina edulliset hinnat sivuiltamme. Jos löydät hotellimme jostakin muualta Internetistä vieläkin edullisempaan hintaan, varauksesi muutetaan vastaamaan tätä hintaa ja lähetämme sinulle lisäksi 100 Yhdysvaltojen dollarin arvoisen Best Western Travel Cardin ®.

 TOIMI NÄIN

Tee varaus sivuiltamme www.bestwestern.fi tai www.bestwestern.com

Jos varaamasi hotelli (sama hotelli, sama huonetyyppi, samat päivämäärät, sama henkilömäärä) löytyy joltakin toiselta sivustolta edullisempaan hintaan (julkinen hinta, ei kampanjakoodeilla varattava), katso ohjelman säännöt ja ehdot ja täytä ohjelmaan liittyvä kaavake. Tapauksen käsitteleminen edellyttää, että online-kaavake on lähetetty 24 tunnin sisällä siitä, kun varaus on tehty sivuiltamme.

Asiakaspalvelumme tutkii tapauksen ja lähettää sinulle tiedon päätöksestään.

Käyttöehdot ja säännöt

Best Western® Low Rate, Guaranteed! ohjelma (“Ohjelma”): Mikäli löydät muualta kuin bestwestern.com tai virallisilta maakohtaisilta bestwestern nettisivustoilta, alhaisemman julkisen hinnan, poislukien verot ja muut mahdolliset lisämaksut, mihin tahansa Best Western brändättyyn hotelliin, sitoutuu Best Western International Inc. (" Best Western") tarjoaman majoituksesi samalla kilpailevalla hinnalla ja tämän lisäksi tarjoamaan USD 100.00 Best Western Travel Cardin® (“Travel Card”). Ohjelmaa koskevat käyttöehdot ja säännöt :

  • Varaus tulee olla tehty bestwestern.com tai virallisilta bestwestern maasivustoilta (" sivuiltamme") jotka linkittyvät bestwestern.comiin. Hyvityspyyntöä ei voi tehdä ilman voimassa olevaa varausta.
  • Hyvityspyyntö tulee tehdä sivustoltamme tai bestwestern.com sivulta löytyvää lomaketta käyttäen
  • Tapauksen käsitteleminen edellyttää, että online-kaavake on lähetetty 24 tunnin sisällä siitä, kun varaus on tehty sivultamme ja sillä on voimassaoleva varausnumero. Majoituskerraksi lasketaan yhden tai useamman yön yhtäjaksoinen majoitus samassa Best Western brändätyssä hotellissa.
  • Vain yksi sisään- ja uloskirjautuminen sallitaan yhden majoituskerran aikana. Maksimissaan sallitaan yksi (1) Travel Card per kotitalous per majoituskerta ja yksi (1) Travel Card per kotitalous 30 päivän aikana. ( Hinta linjataan kuitenkin joka kerta alhaisempaan löydettyyn, ohjelman säännöt täyttävään hintaan)
  • Travel Card myönnetään virtuaalisena korttina ( toimitetaan joko sähköpostitse tai netistä printattavana versiona) mikäli fyysistä korttia ei nimenomaisesti erikseen pyydetä.
  • Varaukset jotka on tehty 48 tunnin sisällä hotellin julkisesti ilmoittamasta aikaisimmasta mahdollisesta sisäänkirjautumisajasta hotelliin tulopäivänä, eivät ole oikeutettuja mahdoliseen hyvitykseen ohjelman sääntöjen puitteissa.
  • Kilpailevan hinnan ja varauksen tulee olla voimassa samaan hotelliin, samoille päiville, yhtä pitkälle ajankohdalle, samalle valuutalle, samalle henkilömäärälle ja samaan huonetyyppiin. Tämän lisäksi kilpailevan hinnan tulee olla julkinen hinta ja julkisesti varattavissa samaan aikaan vielä kun Best Western tutkii pyynnön aiheellisuutta. Julkisella hinnalla tarkoitetaan hintaa joka on näkyvissä ja vapaasti varattavissa sivustoltamme tai bestwestern.comin kautta.
  • Internet sivustot tai on-line jäsenyydet tai ohjelmat jotka vaativat salasanan ennen kuin hotellin hintoja tai/ja saatavuutta voidaan tarkastella eivät ole hyväåksyttyjä ohjelman sääntöjen puitteissa. Näihin lasketaan siis kaikki jäsenyydet tai jäsenyysohjelmat joissa jäsenyys ei ole automaattista vaan se vaatii
    • (i) erillisen liittymisen jäseneksi
    • (ii) kirjautumisen mille tahansa internet tai mobiili sivustolle, joka on salasanalla suojattu ja
    • (iii) vaatii asiakasprofiilin luomisen järjestelmään
  • Jäsen, yhdistys, yritys, ryhmä, sopimus, paketti (esim sisältäen lennot, autonvuokrauksen yms), nettohinnat, opaque ( joissa ei paljasteta hotellin nimeä ja osoitetta kuin vasta varauksen teon jälkeen, esim Priceline.com ja Hotwire.com), alennus ja kampanjahinnat eivät ole hyväksyttyjä ohjelman puitteissa.
  • Best Western asiakaspalveluvirkailija päättää onko esitetty hyvityspyyntö aiheellinen täyttäen kaikki ohjelman säänöt ja ehdot.
  • Hyvityspyyntöä tutkittaessa, lähettää Best Westernin asiakaspalvelu asiakkaalle sähköpostin joka sisältää tapaukseen liittyvän varausnumeron, tapauksen käsittelynumeron sekä vahvistuksen mahdollisesta alemmasta hinnasta joka sovelletaan varaukseen. Mikäli asiakas ei saa sähköpostia 48 tunnin sisällä tutkintapyynnön jätettyään, tulee asiakkaan olla yhteydessä Best Westernin asiakaspalveluun puhelimitse tarkistaakseen tapauksen käsittelytilan.
  • 100 USD Travel Card lähetetään asiakkaalle sähköpostitse tai erikseen niin pyydettäessä postitse kun asiakkaan majoitus Best Western brändätyssä hotellissa on toteutunut. Virtuaaliset Travel Cardt lähetetään n 2-3 viikkoa majoituksen jälkeen, fyysiset kortit puolestaan 4-6 viikon sisällä majoituksesta.
  • Mikäli 100 USD Travel Card käytetään jossain muussa maassa jonka valuutta ei ole USD, muunnetaan sen arvo käyttöhetkellä voimassa olevien valuuttakurssien mukaisesti ko maan valuuttaa vastaavaan arvoon.
  • Useamman yön varauksen ollessa kyseessä, lasketaan öiden yhteishinta ja sen perusteella määritetään onko kilpaileva hinta alhaisempi.
  • Ohjelman puitteissa tulee hintojen välisen eron olla vähintään 1.00 USD , pienemmät hintaerot eivät kuulu ohjelman piiriin.
  • Best Western Rewards® pisteet tai lentoyhtiöiden kanta-asiakaspisteet myönnetään sen hinnan perusteella jonka asiakas lopulta maksaa hotellissa.
  • Asiakkaan ei tarvitse varata huonetta erikseen kilpailevalta sivustolta voidakseen osallistua ohjelmaan vaan ainoastaan pystyä osoittamaan pyyntönsä oikeellisuus ja majoittua Best Western hotellissa.
  • Mikäli jostain syystä hotelli ei kunnioita asiakkaalle vahvistettua alhaisempaa hintaa, tulee asiakkaan soittaa Best Westernin asiakaspalveluun 30 päivän sisällä majoituksen jälkeen ja ilmoittaa tapauksen käsittelynumero sekä toimittaa kopio majoitukseen liittyvästä huonelaskusta kuitteineen. Tapauksen käsittelyn jälkeen asiakas saa hyvityksen oikeutetusta hintaerosta.
  • Best Western International Inc.in työntekijät sekä sen maatoimistojen alla työskentelevät ihmiset, jäsenhotellien työntekijät perheineen ( asuvat samassa kotitaloudessa) eivät voi osallistua ohjelmaan.
  • Ohjelma on voimassa toistaiseksi.

Best Western varaa oikeuden muuttaa ohjelman ehtoja tai osaa siitä, lopettaa ohjelman ilman erillistä ilmoitusta.

Menu

 Finnish
Menu