Lue lisää
Kysy lisää asiakaspalvelunumerostamme 0800-12010 (maksuton)
tai ota yhteyttä s-postitse:
Maksuton etuohjelma pk-yrittäjille. Ohjelma tarjoaa kilpailukykyisen majoitusedun tuhansiin Best Western –hotelleihin sekä mahdollisuuden liittyä Best Westernin kanta-asiakasohjelmaan heti Gold Elite/Diamond Elite –tasolle.
BEST WESTERN BUSINESS ADVANTAGE - JÄSENEDUT
Jopa 10% alennusta päivän hinnasta – ei majoitusvuorokausirajoituksia!
Best Western Rewards® -kanta-asiakasohjelman jäsenhyödyt:
- Yrityksen omistaja on heti alusta lähtien Diamond Elite -tasolla
- Yrityksen matkustajat liitetään Gold Elite –tasolle (normaalisti aloitustaso on Gold).
- Yrityksen omistaja saa 10% lisäpisteitä aina, kun yrityksen työntekijät majoittuvat Best Western –hotellissa ja käyttävät omaa jäsenkorttiansa.
Osassa maita sopimusetu on -5% päivän hinnasta; Best Western –hotelleissa Suomessa, Baltiassa ja Puolassa etu on -10% päivän hinnasta. Osallistuminen BBA-ohjelmaan vaihtelee maittain.
BEST WESTERN REWARDS - maksuton kanta-asiakasohjelma
- Liittyminen on helppoa ja nopeaa
- Voit aloittaa pisteiden keräämisen heti
- Ohjelma on voimassa kaikissa Best Western -hotelleissa
Usein kysytyt kysymykset
Kuka voi osallistua Best Western Business Advantage ohjelmaan?
Tällä hetkellä ohjelma on avoinna ainoastaan yritykseille Usa:ssa ja Kanadassa.
Voiko kaikki kerätyt Best Western Rewards (BWR) pisteet ohjata samalle tilille niin että ainoastaan yritykselle kertyy pisteitä majoittujien huoneöistä koska yrityksemme maksaa heidän majoituksensa?
Ei. Ohjelman sääntöihin kuuluu, että majoittujat saavat pitää keräämänsä pisteet majoitusöihinsä perustuen kun taas yritys palkitaan extra 10%:lla pisteitä kaikista yrityksen työntekijöiden keräämistä pisteistä.
Miksi jokaisella majoittujalla täytyy olla oma Best Western Rewards tilinsä?
Koska siten voimme linkittää jokaisen yksittäisen työntekijän tilin yrityksen tiliin ja myöntää yrtityksen tilille sen ansaitseman extra 10% pistettä automaattisesti. Näin voimme myös varmistaa että jokainen työntekijä saa ansaitsemansa elite tason etunsa sekä palkintonsa perustuen Best Westernille tuomaansa kauppaan.
Miten liitän uuden työntekijän yrityksemme Best Business tiliin?
Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen BUSINESSADVANTAGE@BESTWESTERN.COM kerä työntekijän etu- ja sukunimen, sähköpostiosoitteen sekä mahdollisen Best Western Rewards numeron.
Miksi jokaisen työntekijän sähköpostiosoite tulee ilmoittaa?
Tämä on tärkeää jotta voimme ilmoittaa jokaiselle työntekijälle yrityksen ID numeron ja tarvittavat tiedot liittyen oikeutettuun 10% alennukseen sekä Best Western Rewards tilin numeron jotta sekä työntekijä että yritys saavat ansaitsemansa pisteet Best Western majoituksistaan. Tällöin voimme myös pitää kaikki ajan tasalla pistesaldostaan sekä ohjelmaan liittyvistä muutoksista sekä erikoistarjouksista.
Miksi emme voi saada yhtä hintaa kaikkiin Best Western hotelleihin?
Jäsenhotellimme tarjoavat aina kilpailukykyiset hinnat sijaintiinsa sekä kysyntätilanteesta riippuen.
Lähetetäänkö Best Western Rewards kortit matkustajille jotta he muistavat jäsentilinsä numeron?
Kyllä mikäli matkustaja on uusi Best Western Rewards jäsen ja liittynyt ohjelmaan Best Business Advantage ohjelman puitteissa. He saavat jäsenkorttinsa 2-4 viikkoa liittymisensä jälkeen jäsentilillänsä ilmoitettuun osoitteeseen. Vahvistus ja tervetuloa sähköposti puolestaan lähetetään jo 3-5 päivän jälkeen liittymisestä uuden Best Western Rewards tilinumeron kera.
Onko liittyminen ohjelmaan maksullista?
Ei, se ei ole maksullista.
Minulla on varauksia liittyen AAA tai Goverment hintasopimukseen; saanko silti näistäkin majoituksista pisteitä Busines Advantage ohjelman puitteissa?
Siinä tapauksessa pisteitä myöpnnetään tässäkin tapauksessa, kun varauksen yhteydessä on ilmoitettu Best Western Rewards numero vaikka varaus ei olisikaan tehty Business Advantage hinnalla.
Kysymyksiä? Lähetä sähköpostia osoitteeseen BUSINESSADVANTAGE@BESTWESTERN.COM
Mikä ero on Yrityksen Id numerolla ja Best Western Rewards numerolla ja mihin tarvitsen niitä molempia?
Yrityksen ID numeorn on tarpeellinen jotta saat 10% alennuksen kun teet varauksen bestwestern.com sivuston kautta tai soittamalla varausnumeroomme. Rewards numero taas on tarpeen jotta sekä matkustaja että yritys saavat ansaitsemansa pisteet majoituksista Best Western hotelleissa.
Kun työntekijämme tekevät varauksia Best Western hotelleihin yrityksemme ID numerolla, ansaitseeko yrityksemme pisteitä heidän majoituksistaan vaikka he eivät itse kuuluisikaan ohjelmaan?
Yrityksen ID numeroa käyttämällä matkustaja saa 10% alennuksen, mutta jokaisen työntekijän tulee liittyä ohjelmaan jotta sekä he että yritys saisivat pisteet majoituksista Best Western hotelleissa.
Montako pistettä yhdestä majoitusyöstä voi ansaita?
Ysittäinen matkustaja ansaitsee 10 Best Western Rewards pistettä jokaisesta käytetystä USD huoneen hinnassa. Yritys taasen ansaitsee extra 10% pisteitä matkustajan ansaitsemasta kokonaispistemäärästä. Esimerkiksi, jos majoittuja yöpyy 2 yötä hinnalla 85 USD per yö. Ansaitsee hän täten 1700 pistettä per majoituskerta ( 85USD x 2 yötä x 10 pistettä = 1700 pistettä. Ja tästä 10% eli 170 extra pistettä ohjautuu yrityksen tilille.
Kuinka monta pistettä tarvitaan yhteen vapaayöhön?
Vapaaöihin tarvittavien pisteiden määrä vaihtelee mutta se alkaa 8000 pisteestä. www.bestwestern.com sivustolta löydät lisätietoa vapaaöiden pisterajoista kuten myös muista palkintovaihtoehdoista joihin voit pisteitä vaihtaa.
Mikäli liitän yritykseni mukaan Best Western Business Advantage ohjelmaan, saanko automaattisesti laskutussopimuksen niin ettei työntekijöideni tarvitse enää maksaa majoitustaan paikan päällä luottokortilla?
Jokainen hotelli päättää itsenäisesti haluaako se tehdä laskutussopimuksen yrityksen kanssa. Suosittelemme siis olemaan yhteydessä suoraan hotelliin asian tiimoilta.
Matkustan paljon Euroopassa, saanko myös siellä saman alennuksen?
Business Advantage ohjelma on voimassa P-Amerikan hotelleissa.
Mitä jos jollain työntekijälläni ei ole sähköpostiosoitetta, voiko hän silloinkin liittyä ohjelmaan?
Kyllä, tämä on mahdollista. Sähköpostiosoitteeseen ilmoittaminen tilin yhteydessä ei ole pakollista mutta se on tärkeää jotta voimme ilmoittaa jokaiselle työntekijälle yrityksen ID numeron 10% alennusta varten sekä Best Western Rewards tilin numeron, jotta sekä työntekijä että yritys saavat ansaitsemansa pisteet majoituksista. Tämä myös mahdollistaa sen että voimme pitää työntekijän ja yrityksen ajan tasalla pistesaldostaan sekä ohjelman muutoksista sekä erikoistarjouksista.
Mitä muita erikoisetuja saan Best Western Business Advantage jäsenenä?
Aika ajoittain erikoistarjouksia, alennuksia ja etuja partnereiltamme. Tällä hetkellä Best Business Advantage jäsenet saavat seuraavat erikoisedut:
Ilmainen Avis Preferred jäsenyys
Ilmainen 1-vuoden TripIt Pro jäsenyys ensimmäisen majoituskertasi jälkeen ($49 arvo)
Mikä on Avis Preferred palvelu?
Best Business Advantage jäsenenä saat ilmaisen Avis Preferred palvelun jäsenyyden, joka suunniteltiin vastaamaan tämän päivän matkustustarpeitasi ja pääset nautimaan extra nopeista varauksista, vuokrauksista sekä kaikista special etuisuuksistasi:
Vuokraukseen liittyvät erikoistoiveesi säilytetään profiilissasi.
Kun saavut Avikseen voit skipata jonot ja paperien täyttämiset ja ottaa käyttöön vuokra-autosi samantein yli 1400 kohteestamme ympäri maailman.
Kuljetusbussimme vie sinut mukavasti suoraan varaamallesi autolle joka on yksi uusimmista malleistamme ja joka odottaa sinua mukavasti parkkipaikalla.
Mikä on Triplt Pro?
Triplt on yksi johtavista mobiili matkanjärjestäjistä mahdollistaen miljoonien matkailijoiden matkojen varaukset sekä niiden jakamisen. Lähettämällä vahvistussähköpostisi mistä tahansa sitten varaatkin osoitteeseen PLANS@TRIPIT.COM ja TripIt luo automaattisesti yksinkertaisen suunnitelman jota voit tutkiskella myöhemmin matkapuhelimellasi ( Best Western to GO ilmainen aplikaatio saatavilla iPhonelle skeä Android puhelimille.), kalenterissasi tai missä tahansa internetin välityksellä. TripIt toimii myös henkilökohtaisena matka-assistenttinasi pitäen sinut ajan tasalla lentojesi aikatauluista, vaihtoehtoisista lennoista, tallentaa tiedot kaikista keräämistäsi lentomaileista, monitoroi lennot mahdollisten hinta-etujen osalta ja ehdottaa muita matkaetuja.